Jautājumi un atbildes
Kas man ir nepieciešams, lai spēlētu spēli?
Ir jāiegādājas spēles biļete un jālejuplādē aplikācija LOQUIZ savā viedtālrunī.
Kurā vietā darbojas spēle?
Spēli var spēlēt jebkurā vietā un laikā pēc Tavas izvēles. Izvēlies maršrutu, dodies un spēle notiks!
Pēc pirkuma veikšanas nevaru atrast piekļuves kodu?
Tu saņemsi e-pastu no cilpo.lv ar piekļuves datiem - lietotājvārdu un paroli. Pārbaudi e-pasta "spam" vai "reklāma" mapes, ja neatrod mūsu e-pastu.
Es ielādēju LOQUIZ, bet netieku tālāk. Prasa Lietotājvārdu un Paroli?
Iegādājoties biļeti, Tu uz e-pastu saņemsi gan lietotājvārdu, gan paroli 😉
Vai es varu spēlēt arī sev piemērotā laikā, ne Pavasara seriāla datumos?
Protams, pēc iegādes, Tu vari izmantot šo biļeti 90 dienu laikā.
Kādēļ Cilpu jautājumi uzlec pat nekustoties no vietas?
Spēles sākumā informatīvās ziņas uzlec pašas no sevis. Ja spēles jautājumi turpina to darīt, tad aplikācija ir ieskaitījusi Tavu kustību kopš aplikācijas atvēršanas brīža.
Mums neatveras nākamais jautājums?
Šādā situācijā, ir pilnībā jāaizver aplikācija un jāieiet atpakaļ, izmantojot "Turpināt iepriekšējo spēli". Ja tas nepalīdz, tad reģistrējieties spēlē vēlreiz (ar to pašu kodu), un izvēlaties savu komandu no saraksta: "Resume with an existing team". Ja tas arī nepalīdz, tad sazinieties ar teh.atbalstu (tel.nr.var atrast aplikācijā zem Info).
Spēlējām un izlādējās baterija?
Šādā situācijā, izmantojot citu telefonu, ieejiet aplikācijā izmantojot to pašu piekļuves informāciju, un nevis reģistrējiet jaunu komandu, bet izvēlieties savu komandu no saraksta: "Resume with an existing team" un spēle turpināsies.
Vai jautājumu mājieni maksā punktus un kā tie ietekmē rezultātu?
Mājieni, jeb "hinti" nemaksā punktus, bet visi, kas tos izmanto ierindojas zem citām komandām, ja ir iegūts vienāds punktu rezultāts.
Vai spēli iespējams pārtraukt un turpināt vēlāk?
Jā. Ja kādu iemeslu pēc ir jāpārtrauc spēle, vari to atsākt Tev ērtā brīdī, izvēloties opciju "TURPINĀT IEPRIEKŠĒJO SPĒLI". Tas darbojas vienas spēles ietvaros.
Ko darīt, ja audio/video uzdevumā nedzird skaņu?
Visticamāk ierīcei ir klusuma režīms vai vienkārši jāpagriž skaļāk 🔊
Vai ar mani viss ir kārtībā? :)
Ja vēl nav, pēc kārtīgas cilpošanas būs!